2014. január 12., vasárnap

#6. Kritika- A vér kötelez

Kinézet: A fejléceddel nekem nincs bajom. Talán a betűtípust változtatnám meg rajta. A betűtípust amiatt mert nem annyira olvasható (pl.:a "V" betűt "B"-nek lehet olvasni). A vér kötelez feliratból az "A" betű nem látszik rendesen.

A háttér illik mindenhez ez jó, szerintem ezt a hátteret ne cseréld le!

A moduloknál én sok mindent változtatnék. Egyik dolog ami nekem nagyon nem tetszik, azok a feliratok. A "Fényeseink " meg az "Információk" és még a "Rendszeres olvasók" felirat is elcsúszott (ezt úgy értem, hogy a feliratokon az "s" két feliraton már a következő sorba van, az "Információk" szóban meg a "ók" került a következő sorba). Ez engem nagyon zavart, szerintem ezt sürgősen változtasd meg! Szerintem az "Írók" modult legalulra tedd, a "Fényeseink" modult én az "Információk" fölé raknám. Én még betennék egy blogarchívum modult, nem tudom mások ,hogy gondolják de én így jobban kiszoktam igazodni. A többin nem változtatnék.

Az oldalakon ne változtass, szerintem így jó!

Írás/Történet: Az írásmódod kicsit furcsa, engem ez zökkentett ki az olvasásból. A történet nem igazán az én stílusom, de biztos vannak olyan emberek ,akik a vámpíros fantázia történeteket szeretik. Egy szóval nekem nem nyerte el a tetszésemet,de biztos sok embernek tetszik.

helyesírásod jó, hibákat nem láttam, a szóismétlés veszélye nem fenyeget. Ezt a szokásodat tartsd meg!

Összességében: Jól írsz, helyesírási hibáid nincsenek. A történet nekem nem, de biztos sok mindenkinek elnyeri/elnyerte tetszését. A moduloknál a felsoroltakat sürgősen változtasd, ha a felsorolt hibákat kijavítod, nem lesz semmi gond a blogoddal. Remélem sok olvasod lesz! Csak így tovább!

További jó blogolást!

~Lotti Bori~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése