2014. február 8., szombat

#7. Kritika: Mimi: Because of you

Sziasztok! Egy újabb kritikával érkeztem, amit Mimi rendelt. Úgy döntöttem, hogy változtatok a szerkesztésen, és így több dolgot fogok írni. Remélem nem baj! :))
Mimi: Because of you [katt]


Kinézet: A fejléc szép, igényes munka. Csak annyiba tudok belekötni, hogy Harry kicsit elüt az egésztől. Nem tudom, hogy más effekt van-e rajta, de így nagyon kitűnik. A sablon nem igazán jó, mert a fejléc mellett túl sok a fehér rész. Ez a "simple sablon" első változata. Én szinte mindig a "simple sablon" második változatát alkalmazom, de ez én vagyok. Nem nagy hiba, lehet, hogy csak az én szememet bántja. A háttér nagyon jó, egyszerű, és szép. Jól passzol ehhez a pasztell, barnás design-hoz. A betűtípusok jók, abba nem tudok belekötni. A menü nagyon tetszik, jól megy mindenhez. A modulok jó helyen vannak, talán egy kicsit a profilodat hiányolom. Nem tudom, lehet, hogy csak én vagyok így vele, de szívesen megnézném, hogy van-e még blogod, vagy valami ilyesmi.

Írás/Történet: Nekem nagyon tetszik az ötlet, mert nem egy újabb ócska sablonblog. Harry végre nem egy popsztárt játszik, és ez nagyon jó! Alapvetően jól írsz, nem ejtesz hibákat sem, viszont én jobban örülnék, ha egy kicsit részletesebben írnál. Mindent leírsz, de szerintem kicsit felszínesen. A mondatait helyenként tőmondatok, amik néha zavaróak. Igazából ez még nem olyan nagy hiba, de sokszor ugrálsz az időben. (Pl. A képeket felraktam a falra, a bútorokat elrendeztem, a konyhában is rend van.) Ami még nekem furcsa, hogy Zoe nem túl fiatal, hogy csak így elköltözzön? Oké, hogy 18 éves, de nekem például nem engednék, hogy csak úgy egyedül elköltözzek egy másik városba 18 évesen. Ezen kívül felkeltetted az érdeklődésem.

Összességében: Ügyes vagy, amit a feliratkozók száma is mutat. Gratulálok, gyarapodtál egy új olvasóval. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése