2014. február 8., szombat

#8. Kritika: Kardos Virág: Willkommen, Elisa

Ahoj!
Még egy kritikával érkeztem, amit Kardos Virág rendelt! :)

Kardos Virág: Willkommen, Elisa [katt]

Kinézet: Hű. Első ránézésre nem olyan rossz, de később látom a hibákat. Kezdjük a fejléccel. Nekem túl üres. Nincs rajta semmi, csak Lana Del Rey, meg egy katona. Kicsit homályos is. A háttér egyszerűen RETTENET. Mivel mozaikban van kirakva, ismétlődik. Látom, hogy hol vannak összeillesztve, és ez nagyon zavaró. Az oldal háttere szép színű, és illik is a háttérhez, de a fejléchez nem nagyon. Az oldalakat nem felülre, hanem oldalra raknám, vagy azt is olyan lilára színezném, mert így elüt. Én nem a 'magamról' modult raknám a legtetejére, hanem például valami ismertetőt. A linkcseréket pedig nem egy oldalra raknám, hanem a mudulsávba.

Írás/Történet: Azta! Te elképesztően írsz! Nagyon-nagyon jó a fogalmazásod, a történet pedig egyedi. Én még nem találkoztam ilyen történettel, és be kell valljam, elnyerte a tetszésemet. Én személy szerint nem csípem annyira Lana Del Rey-t, mert nekem kicsit unszimpatikus az arca, de nagyon illik ehhez a karakterhez. Nem tudom, hogy miért olvassák ilyen kevesen a blogodat, mert egyszerűen csodálatos. Mindössze egy-két vesszőhibát találtam, de szinte fel sem tűnt.

Összességében: Csodálatos a történet! A kinézeten változtass, nekem nagy megtiszteltetés lenne, ha én csinálhatnám, úgyhogy ha gondolod írj egy e-mailt, és megcsinálom. :))


1 megjegyzés:

  1. Drága Berry!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát!
    És a felajánlásodat szeretném kihasználni, megkérlek készíts nekem fejlécet,alakíts designon, és mindent ami szerinted kell hogy igényes legyen.
    Mert én vajmi keveset konyítok az ilyesmihez :)
    Üdv

    VálaszTörlés