2014. február 16., vasárnap

Számomra vége

Bonjour!
Kedves Olvasók, Rendelők, esetleg rosszakarók! Nem is tudom mit mondhatnék, hisz ezt a blogot én nyitottam, és sosem hittem volna, hogy egyszer nekem kell búcsúznom. Rendkívül nehéz, mert borzasztóan a szívemhez nőtt a blog, de azt hiszem túlvállaltam magam. Sőt! Szinte biztos, hogy egyszerre sok dolgot akarok, és már nem bírom. Nem terveztem hosszú monológot, mert nem szeretnék nyálas lenni. Természetesen akik rendeltek (3 kritika, 1 design átalakítás, 1 fejléc) azok megkapják, (Már ha addig ki nem raknak a szerkesztőtársak) de TÖBB RENDELÉST NEM FOGADOK!!! Még egyszer hangsúlyoznám, nagyon sajnálom, nem így terveztem! Ezek után is látogatni fogom a blogot, talán még rendelni is (:D). A szerkesztőknek szeretnék sok sikert kívánni, és nagyon remélem, hogy a blog nem kerül törlésre, hanem továbbviszitek. Nem tudok pontos időt mondani, hogy mikor lépek ki, de szeretném február 28.-áig elintézni a rendeléseket.
Ezer és ezer puszi és ölelés:
Berry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése