2013. december 13., péntek

#1 Kritika: Sun: A vég

Sziasztok!
Egy kritikával jöttem, amit Sun rendelt tőlem. [katt]
 
Külső:
  - Nekem a fejléced nagyon tetszik, mert illik a történethez, de szerintem kicsit furcsa, hogy Harry egy képben van.
  - A háttérben semmi kivetnivalóm sincs. :))
  - A menü.... Láttam, hogy eddig sok kritikád volt, nem tudom, hogy hányan mondták, de szerintem változtasd meg. Mivel a fejléced alja szakított, nem néz ki jók, hogy a menüd fent van. De ha fent is van, szerintem a szegélyét tüntesd el, és tedd egyszínűvé a háttérrel.
  - A modulok nekem nagyon-nagyon tetszenek. Jó a sorrend, meg az elnevezések is találóak.
10/9,5

Történet:
  - Amikor először megláttam a blogod, azt hittem, hogy egy sablonblog lesz. Szerintem az jó, hogy Harry, maradt Harry, de nem egy világsztár.
  - A szereplők nagyon jók, illenek a karakterekhez.
5/5

Egyéb:
  - Amikor elolvastam a profilodat, ahol azt írtad, hogy csak 12 éves vagy, akkor őszintén elámultam! Wháó! Iszonyatosan jól írsz! Ezentúl igyekszem rendszeresen olvasni a blogot, csak így tovább.
15/14,5

Csak így halkan hozzátenném, hogy nem mindig vagyok ilyen kedves, és nem mindig írok ilyen jó kritikát! Aki kritikát rendel az őszinteséget kap! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése