2013. december 22., vasárnap

#2 Kritika: Summer Rigsby: Story Of My Life

Sziasztok! Egy kritikával jöttem, amit mostantól máshogy fogok formázni! Remélem így átláthatóbb lesz!
Puszi: Panna xx
A blog megtekintéséért: [katt]

Kinézet:  A fejléc tökéletes! Nagyon tetszik, hogy a szereplők egyáltalán nem homályosak. Azért, hogy mégis belekössek, én úgy helyeztem volna el a csajt, hogy ne kifelé nézzen, de ezen kívül nincs semmilyen hiba! :)

A háttérrel csak annyi a bajom ,hogy nem igazán megy a fejlécedhez, de egyébként gyönyörű ez a minta.

A modulokra csak annyit tudok mondani, hogy én még beraknám a profilt is. Akár az aljára is.

A zenelejátszó nagyon tetszik! Hogy csináltad? :) Mondjuk én a blog címének megfelelően a Story Of My Life-ot raktam volna be, de így is jó!

Írás/Történet:  A történet egyszerűen nagyon jó! Mint láttad fel is iratkoztam, mert nagyon tetszik! Csak így tovább! 

Összességében:  Én beleszerettem a blogodba, úgyhogy legyen még sok feliratkozód, és megtekintőd, mert eszméletlen jól írsz! A kisebb hibákon kívül a blog makulátlan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése