2013. december 31., kedd

#5. Kritika: Brooklyn Lovegod: You are my life

Kinézet: A fejléc nekem tetszik, de nem mondok többet, mert úgyse te csináltad, de elismerés a készítőjének.

A háttér jól megy mindenhez.

A moduloknál minden rendben van, nem tudok mit hozzáfűzni.

Az oldalakhoz én beraknék egy részek oldalt, mert így nehezen megtalálhatóak a részek. (nagy elismerésem azokhoz a képekhez, mert nagyon jó ötlet! (: )

Írás/Történet: Nagyon jól írsz, bár nekem a történet nem nyerte el a tetszésem. Félre ne érts, maga az ötlet nagyon jó, mert ilyet még nem olvastam. Én annyira nem bírom a titkos ügynököket, de ez az én hibám. :)

Nekem az nem tetszik, hogy a fejezeteket részekre bontod. Javasolnám, hogy mindig egy új fejezet jöjjön.

Összességében: Jól írsz, csak gy tovább, remélem sok rendszeres olvasód lesz! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése