2013. december 23., hétfő

#4 Kritika: Lotti Bori: My life and BTR

Nos, hát akkor mégis csak itt vagyok, megint. Remélem hiányoztam! :D

Lotti Bori: My life and BTR [katt]



Kinézet: A fejléc csodálatos... Na jó nem! Mondjuk én csináltam, de nem ez a legjobb munkám... A háttér nagyon üres lett.

A háttér nem szokványos, és ez tetszik! :) Csak annyiba tudok belekötni, hogy beállíthatnád, hogy ne menjen lejjebb a görgetéssel. Ha nem megy, szólj, szívesen segítek.

A modulok... Nos, először is rakj be oldalakat, például a szereplőknek és a részeknek. Én nem a szereplőket tenném legfelülre, mert így furán néz ki. Azzal a képpel, a versenyről az a baj, hogy kilóg. Állítsd be, hogy zsugorodjon méretre, valamint rakhatnál róla linket.

Írás/Történet: A történethez nem igazán tudok mit hozzáfűzni. Én nem vagyok nagy Big Time Rush fan, a sorozatot megnézem, de én inkább directioner vagyok. :) Őszintén szólva jól írsz, kevés hibával.

Összeségében: Ügyes vagy, csak így tovább. Amiket írtam, fogadd meg és sok olvasód lesz! :))

2 megjegyzés: